Слово не горобець... Може й не вилетіти

  • неділю, 28 травня 2017 р.

    Оплатять все: українка розповіла, чому в американській армії служити вигідно

    Американська армія оплачує військовим вищу освіту, проживання та харчування. Про це розповідає 28 річна Крістіна Черешнєва, яка переїхала з Чернівців в Нью-Йорк 8 років тому, пише gazeta.ua
    "Я приїхала до США з Чернівців, як студент по програмі обміну між університетами. До того навчалася в Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича за спеціальністю "англійська філологія". Приїхала в Манхеттен, закінчила 2-річний коледж. Зараз навчаюся у 4-річному коледжі в Нью-Йорку, залишився ще один семестр до закінчення та отримання звання бакалавра", - розповідає Крістіна Черешнєва. 
    В армії дівчина служить чотири роки. Планує працювати там медсестрою.
    "Для того, щоб піти в армію було багато причин – мені подобалася армія, подобалася військова форма, дисципліна, фізична підготовка. Інша причина – моє навчання. Я хочу після закінчення бакалаврату отримати звання магістра. Хочу все життя навчатися. Освіта в США дуже дорого коштує. Але американська армія платить за моє навчання. Моя спеціальність в коледжі – медсестра. Я хотіла працювати за спеціальністю в армії, але поки що до цього тільки йду, - каже Крістіна.
    До 20 років я жила з батьками і не була самостійною. - продовжує. - Коли приїхала в Нью-Йорк, почала сама заробляти, стала незалежною, сама приймала рішення. Звичайно, я не одразу отримала громадянство. Я сама забезпечувала себе, сама платила за квартиру, харчування. Також платила за навчання. Воно коштувало вдвічі більше, ніж для громадян США. Але мені подобалося ставити цілі і досягати їх".