Кулеметник, ветеран 93-ї бригади ЗСУ, кавалер ордену "За мужність" Євген Терехов, якого історія закарбує як "Титановий Джексон", вчора, 23 лютого 2017 року, у програмі "За Чай.com" розповів про співачку, яка за інформацією волонтерів, виступає в Росії, але при цьому допомагає українській армії.Пише 5.ua
Боєць прокоментував фрагменти відео, що їх показав ведучий, з виступів Таїсії Повалій, Софії Ротару та Віри Брежнєвої у Росії: "Ви знаєте, у людей повинно трапитися щось у їхніх життях, аби вони усвідомили. Людина... Ти можеш говорити, ти можеш кричати, писати, не зрозуміє, доки не стикнеться з цим".
Він також наголосив: "За одну людину, я просто не хочу говорити, я знаю про те, що тишком-тишком... Так, вона дає концерти у Росії, вона приїжджає і з кожного концерту половину гонорару віддає волонтерам на АТО. Одна з цих трьох. Це я знаю від волонтерів, але не хочу (називати – 5.UA), бо в мене дружина також співає, і не хочу, щоб були якісь претензії до неї... Я думаю, людина сама колись розкаже про це", – сказав боєць.

Ветеран АТО також розповів, про людей на війні і про людяність, про ворогів у тилу і покарання за зраду, про свій досвід у виборах мера Павлограда, про блокаду ОРДЛО і мітинги в тилу, про реінтеграцію окупованих територій і людей та як провести "деватизацію".
Дивіться повну версію інтерв'ю героя АТО Євгена Терехова: