Про це в інтерв'ю "Ліга.Бізнес" розповіла співзасновниця проекту Олександра Струмчинська, коментуючи, у чому буде різниця між соцмережею Ukrainians, у якій за 5 днів зареєструвалось 100 тисяч користувачів, і вже існуючими продуктами.
Від ВК ми будемо відрізнятися тим, що забезпечимо безпеку даних. А що стосується Facebook – ми дамо людям контент, який вони хочуть найбільше – музику. Ми не будемо використовувати піратський контент. Так що працюємо над тим, щоб інтегрувати деякі музичні сервіси в нашу платформу,
– зазначила Струмчинська.
Крім цього в Ukrainians планують платити користувачам за унікальний контент, які вони публікуватимуть у соцмережі."Щоб відмовитися від піратського контенту, потрібно знайти альтернативу. Ми опрацьовуємо цей момент. Зараз розглядаємо ряд сервісів, які можна інтегрувати в нашу соцмережу, щоб музика була і безкоштовною, і за підпискою", – розповіла вона.
На відміну від всіх інших соцмереж ми дамо користувачам можливість монетизувати унікальний контент,
– додала вона.
Як зазначила співзасновниця проекту, над проектом працює команда з 30 людей у Тернополі. Головне завдання, за словами Струмчинської – до кінця вересня, як раніше й обіцяли, запустити весь функціонал соцмережі.
Крім цього, весь функціонал Ukrainians спочатку буде виключно на українській мові.