Слово не горобець... Може й не вилетіти

  • неділю, 11 червня 2017 р.

    Савченко зробила приголомшливу заяву, від її слів в голові паморочиться

    Народний депутат України Надія Савченко вважає, що після вступу України в НАТО Росія вдарить по Києву ракетами, передає Корупція.Інфо

    Що ж вона ще знає??? Савченко зробила приголомшливу заяву, від її слів в голові паморочиться
    "Ми розуміємо, що дорога в НАТО – це 25 років. Беремо так, оптимістично. Ми туди будемо йти 25 років. Ви готові на таку мляву війну у нас на території в 25 років? Щоб по два-три-десять осіб загинули в день. Готові? Мені вже набридло … Ви готові зробити з України поле бою, як було при Другій світовій війні? .. Зараз дорога ціна. Уявіть собі крилаті ракети по Києву, уявіть собі за чотири години проліт бомбардувальниками по Україні", – заявила вона.

    Як відомо, раніше вона заявила, що її політична сила братиме участь у парламентських виборах, а вона сама готова балотуватися в президенти.
    "Я готова взяти на себе відповідальність за країну і взяти участь у президентських виборах. Крім того, у парламентських виборах братиме участь моя політична сила. Боже, то так зле звучить із вуст політика", – сказала депутат.
    При цьому на запитання, що сталося, що за рік після звільнення Савченко з російської в’язниці її рейтинг упав з 12% до 1-2%, депутат відповіла: "Я не знаю, з якого космосу ви берете ці цифри".
    "Вимірюється, певно, не моя підтримка, а телебачення, риторики президента, Юлії Тимошенко та інших політиків, в тому числі європейських, які говорили про мене. Мій образ і я – то дві різні речі", – заявила Савченко.
    "Я перевіряю свою підтримку, ходячи по вулиці", – сказала вона і додала, що були часи і квітів, і каміння, а зараз їй ходиться вулицями спокійніше – і люди ставляться по-різному.
    На зауваження, що спершу її називали героєм, а потім – "агентом Кремля", Савченко відповіла, що "це не має значення", бо люди її не знали, а складали образ із того, що давала українська та російська пропаганди.
    "Ось чому в Україні про мене стали говорити гірше, а в Росії краще (за цей рік – ред.)", – додала Надія.