Слово не горобець... Може й не вилетіти

  • суботу, 27 травня 2017 р.

    "ТО ВСЕ Х***НЯ ЯКАСЬ"- ВІДОМА УКРАЇНСЬКА СПІВАЧКА ПРИНИЗИЛА МАЙЖЕ УВЕСЬ ШОУ-БІЗ



    "То все х**ня якась"- відома українська співачка принизила майже увесь шоу-біз


    Краще пишіть музику: Приходько розкритикувала пафос у шоу-бізнесі

    Співачка зазначила, що головне для кожного артиста - писати музику, а не ділитися нецікавими фактами зі свого особистого життя

    Більшість зірок не уявляють свого життя без щоденного відеоблогу. Розповідають буквально про найменші дрібниці – від концертної діяльності до походу за покупками. Виключенням стала українська співачка Анастасія Приходько.

    На своїй сторінці у Facebook вона опублікувала звернення до прихильників, де пояснила, чому так мало ділиться подробицями із власного життя.

    "Багато хто запитує, чому я не веду ніяких блогів. Напевно тому, що для мене це не цікаво: розповідати, як худне моя дупа, чи як я підтягнулася після пологів і годування груддю…", - зазначила вона.


    На її думку, кожен артист повинен залишатися собою за будь-яких умов і пам'ятати, що головне його завдання: писати тексти та виконувати пісні, а не ділитися фактами сумнівної важливості.

    "Напевне, я музикант у першу чергу: розповідаю про музику…це для мене головне. А то все х**ня якась", - додала співачка.

    Джерело.