Оренда міжнародного виставкового центру у Києві строком на 2 місяці обійшлась у 35 мільйонів гривень, передає Корупція.Інфо
24 мільйони коштувала візитівка Євробачення – сцена, на яку вийдуть перші півфіналісти. Спочатку за неї хотіли більше 30 мільйонів гривень. Однак, вдалося сторгуватися.
Щоб увесь цей крам не розікрали, на послуги безпеки витратили майже 15 мільйонів гривень, 1,5 мільйонів гривень з яких заплатили фірмі, яка забезпечила металодетекторами усі майданчики конкурсу.
Креатив на Євробаченні також коштував чимало. За постановку конкурсу режисер Сергій Проскурня заробить більше 370 тисяч гривень. Та це копійки порівняно з гонорарами зірок. Мережі вже встигли відреагувати на розцінки за виступ українських зірок: перформанс від Джамали обійдеться в мільйон гривень, а переможниця 2004 року Руслана отримає вдвічі менше. Найскромнішою виявилася "ONUKA", яка попросила всього 45 тисяч.
Проте найбільше зароблять ведучі Євробачення. Лише шоумен Андрій Джежула, згідно з даними сайту "ProZorro", покладе у кишеню 2,5 мільйони гривень. При цьому, одягнуть ведучих майже на мільйон. Костюми Володимира Остапчука, Олександра Скичка та Тимура Мірошниченка обійшлися у 900 тисяч гривень.
Під час відкриття конкурсу, гості дефілювали на червоній доріжці. Цей елемент декору площею 2 тисячі квадратів витянув з бюджету ще півмільйона гривень. Пройшовшись доріжкою, конкурсанти, запустили у небо гелеві кульки, які коштували близько 80 тисяч гривень.
Це далеко не всі видатки, бо канцелярія, меблі, реклама чи проморолики теж склались в кругленькі суми.